adevolution 2.0
cine suntem
AdEvolution a creat in scurt timp de la lansare (august 2006) o retea complexa de site-uri specializate din Romania, pentru a putea raspunde oricarei solicitari de campanie, indiferent de publicul careia aceasta doreste sa se adreseze.
citeste
Adaptarea publicitatii la nevoile utilizatorilor
19 december 2008
Oamenii citesc din ce in ce mai putin pe Internet, preferand mai degraba sa treaca in revista continutul site-urilor, considera David Clarke, managing partner al BGT Partners. Acest lucru are efect si asupra perceperii publicitatii online: reclamele trebuie sa capteze mult mai rapid atentia utilizatorilor pentru a fi eficiente.

Conceperea bannerelor este un pas esential intr-o campanie online: neglijarea sa prin metode lipsite de imaginatie - precum copierea unei imagini dintr-un print din ziar - poate genera esecul intregului proiect publicitar. Markterii trebuie sa inteleaga relatia dintre banner si utilizator, si sa se foloseasca de aceste informatii pentru a atinge scopurile propuse de advertiseri - vanzarea de produse, popularizarea brandului sau informarea publicului cu privire la trasaturile unul produs.

Mesajul trebuie sa fie simplu si foarte clar: concizia este esentiala in mediul online unde timpul marketerilor este din ce in ce mai zgarcit, considera Julie Hatlem, creative executive la Ovation Marketing.

Simplitatea si minimalismul sunt alese de multi marketeri nu doar in evidentierea mesajului, ci si in crearea propriu zisa a bannerelor. Acestea se adapteaza in functie de site-ul in care apar: animatia nu este intotdeauna cea mai buna solutie.
"Intr-un site textual, animatia este de preferat, insa intr-un site cu multe elemente de interactivitate, utilizatorul este mai degraba atras de o reclama statica", considera Ken Martin, creative officer la BLITZ.

Continutul unui banner atrage intr-o mai mare masura atentia daca apeleaza la emotiile utilizatorilor: fie ca sunt prezentate imagini de oameni, in situatii cunoscute, tipice grupului tinta, fie ca se face apel la contextul social - de exemplu, astazi, mesajele ce vizeaza sfera economicului capteaza interesul utilizatorilor online din cauza ingrijorarilor referitoare la criza mondiala.

Unul din cele mai importante si mai relevante aspecte ale unui banner este frame-ul final: acesta trebuie sa contina un indemn la actiune catre utilizator. Un simplu indemn gen "click aici" este de multe ori cel mai sigur si mai bun mod de a continua dialogul cu utilizatorul, considera Julie Hatlem.

Este bine sa se evite situatia in care bannerele conduc spre home page-ul advertiserului: consumatorul trebuie sa fie directionat in mod specific spre produsul respectiv, si nu sa fie lasat "sa rataceasca" pe un site nou, continua ea.

De asemenea, bannerul si pagina catre care acesta conduce (landing page), trebuie sa fie inrudite la un nivel textual si stilistic, pentru ca mesajul advertiserului sa fie coerent, spune Ken Martin.

Sursa: ImediaConnection
resurse
23 january 2009
Bugetele din publicitatea online se indreapta catre reclamele video
Reclamele video online vor atrage marea parte a bugetelor gestionate de marketeri in 2009.
19 december 2008
Adaptarea publicitatii la nevoile utilizatorilor
Creativitatea marketerilor ar trebui sa se adapteze la schimbarea preferintelor utilizatorilor de Internet.
09 december 2008
Internetul si criza economica
Recesiunea economica nu va afecta dramatic piata publicitatii online, spun specialistii.
22 october 2008
Viitorul surade retelelor de publicitate
Retetele de publicitate online se vor dezvolta in urmatorii ani, cu un succes crescut pe piata.
22 september 2008
Reclamele video sau viitorul publicitatii online
Spoturile video pot imbunatati considerabil profitabilitatea marketerilor.
newsletter
newsletter
Afla lunar ultimele noutati de pe piata de publicitate online