adevolution 2.0
cine suntem
AdEvolution a creat in scurt timp de la lansare (august 2006) o retea complexa de site-uri specializate din Romania, pentru a putea raspunde oricarei solicitari de campanie, indiferent de publicul careia aceasta doreste sa se adreseze.
citeste
AdEvolution duce publicitatea prin Google AdWords la un nou nivel
17 june 2013
AdEvolution, una dintre cele mai mari regii de publicitate online din Romania, beneficiaza incepand cu luna iunie de cele mai noi instrumente pentru cresterea performantei campaniilor prin Google AdWords.

Noile instrumente sunt concepute si dezvoltate de “agentia-sora” din Turcia, SEM, partener oficial al Google in aceasta tara si totodata resellerul nr.1. Astfel, AdEvolution este singura regie din Romania care le poate folosi.

Primul instrument din aceasta gama, implementat de AdEvolution, extrage automat indicatorii cheie de performanta si ii sintetizeaza in grafice ce permit o vizualizare corecta si detaliata a evolutiei campaniei, simplificand luarea decizilor de optimizare a rezultatelor.

Pana la finele anului, AdEvolution va detine toata gama de instrumente semnate SEM, ce comunica cu platforma AdWords prin API.

API AdWords este spatiul virtual ce poate fi folosit pentru a construi aplicatii care interactioneaza cu datele din conturile AdWords.

Prin acest demers, AdEvolution incearca sa ofere clientilor solutii integrate de advertising online. In gama de servicii de promovare online oferite de AdEvolution se mai numara si campaniile de display in reteaua proprie, produse de comunity si evenimente, reusind astfel sa personalizeze solutiile oferite clientilor.

SEM, agentie specializata in marketing centrat pe performanta, face parte din holdingul ReklamZ, lider pe piata de online din Turcia, si a ajuns in numai 6 ani de la infiintare partener oficial al Google in Turcia.

Din dorinta de a eficientiza in permanenta solutiile oferite clientilor, SEM a dezvoltat un pachet complex de softuri si instrumente menite sa automatizeze o buna parte din munca de management si de optimizare a campaniilor AdWords, acoperind astfel toate cerintele clientilor pentru campanii de succes, cu un maxim de rezultate.

In anul 2008, AdEvolution s-a alaturat celui mai mare grup de agentii de publicitate online de top din Europa Centrala si de Est, BallRoom International, din care mai fac parte tari precum Rusia, Germania, Ungaria, Polonia, Turcia, avand o audienta de peste 50 milioane de utilizatori unici.
Nu exista comentarii la acest articol.
Adauga comentariul tau:
Numele complet:*
Adresa de email:*
Adresa site:
Titlul comentariului:*
Comentariu:*

* Pentru a evita comentariile-spam, introduceti textul din imagine
Adevolution Corporate Blog RSS
newsletter
newsletter
Afla lunar ultimele noutati de pe piata de publicitate online