adevolution 2.0
cine suntem
AdEvolution a creat in scurt timp de la lansare (august 2006) o retea complexa de site-uri specializate din Romania, pentru a putea raspunde oricarei solicitari de campanie, indiferent de publicul careia aceasta doreste sa se adreseze.
citeste
Noi facem inverss decat ceilalti - am lansat versiunea online a dailybusiness pe print
04 june 2010
DailyBusiness.ro, singurul ziar online care se extinde in print: Lansam Editia lunara de Colectie "Best of"
aici
AdEvolution 2 mil E in primele 6 luni ale anului 2007
21 june 2007
AdEvolution a rulat 1.155 de campanii online pana la data de 18 iunie 2007, cu valoare totala de peste 2 milioane de euro. Campaniile au rulat pe cele 124 de site-uri ale retelei.

Cele mai multe companii care au apelat la expunere in reteaua AdEvolution sunt din domeniul IT&C, secondate de domeniul FMCG-urilor. Cifrele de mai sus confirma inca o data estimarea de aproximativ 8 milioane E a pietei locale de publicitate online.


Incepand cu data de 1 septembrie 2007, AdEvolution va folosi numai formatele de publicitate online adoptate de IAB Romania. Standardele fac referire la dimensiunile si marimea formatelor acceptate in retea. Acestea pot fi gasite aici.

Tendintele de moment ale pietei:

- In ultimele 3 luni de zile au fost lansate 14 site-uri noi dedicate femeilor, ceea ce confirma succesul Eva.ro, portal care ramane in continuare lider detasat pe acest segment de "cititori".

- Ca urmare a recentei preluari a eJobs si Bestjobs, este de asteptat ca numarul site-urilor de recrutare sa creasca semnificativ. Aceasta situatie survine in conditiile in care piata locala de profil este practic inchisa pentru urmatorii 2 ani.

- Google isi va mari, probabil, veniturile din publicitatea online locala in urmatoarele 6 luni, insa bugetele alocate campaniilor clasice de publicitate online nu vor fi afectate. 99% din clientii locali ai Google fac parte din categoria IMM, care in general nu au nevoie de branding sau de o strategie de marketing coerenta. Advertiserii "seriosi" inteleg insa ca lipsa elementului de pozitionare sau branding pe o piata invadata de zeci de mii de branduri (sau doar marci) este vitala pentru a face diferenta.

Val Voicu
Adevolution Corporate Blog RSS
newsletter
newsletter
Afla lunar ultimele noutati de pe piata de publicitate online